pátek 31. října 2008

Jak úspěšně zbourat koupelnu (3)

Posledně jsme skončili u hrubé stavby, která se dá dále vylepšovat, třeba luxferama nebo nikama (různé přizdívky, poličky apod.). Jednotlivé stěny jsem přesazoval a kotvil jsem pouze stěnu, která byla kolmá k panelu. Nechal jsem mezi Ytongem a panelem 1-2 cm mezery a jako kotvy jsem použil pásky pro uchycení profilů na sádrokarton ( dají se lehce ohnout do pravého úhlu a mají množství předvrtaných děr pro šrouby - oficiální název zní: přímý závěs). Mezi stropem jsem nechal opět mezeru 1 cm a všechny mezery potom vyplnil montážní pěnou. (Po sestavení stěn, je dobré je srovnat do" váhy ". K tomu jsem používal "škrabák" na Ytong, který jsem koupil ve stavebninách).
Pokud se Vám zdá, že je vše OK, povolejte řemeslníky. Na elektřinu, ani na vodu a odpady, jsem si netroufl, takže přišli na řadu "odborníci". No, jak kteří. Kdybych měl známkovat, tak elektrikář za 1, instalatéři 2 a obkladač, po kterém jsem předělával půl koupelny, jasně za 4. Opravdu záleží na lidech a na doporučení. Za sebe Vám mohu doporučit elektrikáře p. Petra Siebera z Droužkovic, který je velice ochotný a práci dělá kvalitně a poctivě a instalatéry z firmy TWISST pana Václava Drahého, který má zkušenosti na rozdávání, ale někdy je těžší ho sehnat.
Po instalaci vody a rozvodů, nastává chvíle obkládání dlaždiček a usazování nakoupeného příslušenství. Takže, kde jsem nakupoval já:

obklady : od firmy Rako ( u Šujana v Mostě www.sujan.wm.cz , u Kreinera v Chomutově http://www.kreiner.cz/ )
Vana: TEIKO v ekoupelnách v Jirkově (www.ekoupelny.cz)
Umyvadlo: IDEAL STANDARD Kreiner Chomutov (http://www.kreiner.cz/ )
Záchod: GEBERIT na internetu aquastore (eshop.aquastore.cz)
Baterie: GROHE na internetu Ekoinstop (www.ekoinstop.cz)
YTONG, malty : Baumarkt
servisní dvířka: super tip na neviditelná dvířka : (www.wcdvirka.cz)

.......další nákupy mě ještě čekají...pokračování příště

Žádné komentáře: