středa 18. února 2009

Všechny Vás lovískuju.

Čuski vespolek! Je to mocinky do pohůdky ,vidět tady všechny ty sluníčkoví lidičky! Tak hlavně spoustu lásečky a smaljlíků a papáček.....tak takhle se teď píše na netu (ICQ, Líbko), aneb objevil jsem na Facebooku skupinu "Společnost odporu proti zdrobnělinám". Pro Vás jsem vybral nejlepší komentáře:

Ahojky všichni miloučkatí človíčkové se srdíčkem na správném místečku! Jsem moc ráda, že mam nový jobík. V tom minulém o mně šéfinda mluvila jako o kolegyňce, ale víc mi vadilo, když telefonovala s důležitými klienty a chtěla po nich jejich telefonní číslíčko. To jsem měla sto chutí jí nakopat do prdelky!

Co mě dostalo, tak přání jedné slečn:Místo Dobrou noc ,,Broulinky,,

"hlásněte a sorry za reklámku a jinak super blogísek,jen tak dál :D"

"ahojik. mas tu peknoucke fotecky ;-)"

V hospodě mi barman přináší pivo: "Tááák, jedny Krušky (Krušovice) jedenáctečka pro slečnu."
Při placení na kamaráda: "Ááá, jeden Bernardýnek (Bernard) dvanáctečka."


koupáčkovat a lulat...
jinak se mějte fanfárově a pápalála


mám jedno přáníčko Ivuško, přestaňte na mě dělat ty šklebíky a bežte si zase hačnout


nám dneska číšník řekl: takže jedno presíčko, dvě kapučka a latíčko?

"Sorínky" nebo "soráček" mojí kamarádky mě pokaždé tak rozloží, ze ani nemám sílu se na ni dál zlobit. :-)
A "presánko" jednoho ostravského číšníka mě straší už snad osm roků.

láskuju to tady! mocinky moc!

prsíčka dvoječky? Na to sbalíš nějakýho prímovýho manžíllka na tuleníčko a budete mít další mimísky.

jsem okočárkovaná multimatka s dvojkama.

dát si brčko v parčíku s fajn lidičkama je opravdu pohodička

Děti jsou zvláštní kategorie, nejhorší snad jsou pojmenování jako děťulata, mimísci, míma či maloši.
Následuje obligátní hamání, papání, kakinkání (možná se to píše dokonce s Y?), nočníkování atd.
A další:
plánujeme svatbičku;
musí se vytvořit spermijky;
těhutestík mi vyšel;
jak se má bříško;
těhulky, moc neblinkejte;
čekáme dalšího bejbíska;
v noci se mimi chodí k mámě přitulinkat, je to mamánek a závisláček na koju;
virozka, rýmička a kašlík;
vše nejlepší k narozeninkám;
počásko nám přálo.

Sorráček za tak dlouhej blogeček. Páček zatím.

Žádné komentáře: